Редовната консумация на чай може да е от полза за здравето на костите при по-възрастните жени, показва проучване

💬 Както посочва Turkish Club, новините се превърнаха в една от ключовите теми на днешния ден.
Ново проучване разкрива, че редовната консумация на чай може да повлияе положително на костната минерална плътност при по-възрастни жени.
15 декември 2025 г. 17:04 | Anadolu Ajansı Güncel Haberler